W TYM ROKU PODBIJĘ ŚWIAT!

20:38



 Nowy rok to idealny czas na zmiany, od dłuższego czasu czekałam na 'ten' właśnie dzień - 1 stycznia, chwila, w której mogę zacząć wszystko od nowa. Dla większości osób to nic szczególnego, dzień jak co dzień... ale nie dla mnie. Na ten rok mam kilka szczególnych postanowień, które za wszelką cenę chcę zrealizować.
   Przede wszystkim chcę się rozwijać, za równo tutaj, na blogu, jak również w moim codziennym życiu. Chcę pisać regularnie posty, które  będą ciekawe i trafią do większego grona osób, chce zdobywać nowych czytelników i osoby, które będą mnie w tym wspierać.
   Oprócz tego chcę bardziej zadbać o siebie i swoje zdrowie, nie chodzi mi o żadne diety odchudzające, po prostu, odstawiam słodycze i jem tylko wartościowe produkty, które pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie mojego organizmu, bo przecież nie ma nic ważniejszego niż zdrowie.
Pamiętajcie, jeżeli mamy zdrowie, to mamy wszystko!
   Jestem w trzeciej klasie gimnazjum, przede mną ostatnie, najważniejsze pół roku nauki. Przez ten czas chcę powalczyć o jak najlepsze oceny. Za chwile już będę  stawała przed wyborem szkoły średniej, dlatego nie wątpliwie te oceny będą bardzo się liczyć. Dodatkowo chcę przeznaczać codziennie chociaż 10 minut na naukę języka angielskiego. Mój aktualny poziom nie jest zły, ale chcę się rozwijać, bo wiem, że ten język bardzo mi się przyda. Ale jednak nie samą nauką człowiek żyje. 
   Ostatnim już postanowieniem, które chcę zrealizować w tym roku, jest związane z moją sportową pasją - gimnastyką artystyczną. Chcę w tym roku zrobić zaciągnie z prostą nogą. (Najlepiej jeszcze przed wakacjami). Aby dojść do takiego poziomu jak na zdjęciu, muszę się codziennie porządnie rozciągać na plecy i szpagaty. To, rzecz której chcę szczególnie dokonać. I wierzę, że mi się uda!
 

W związku z nowym rokiem, życzę wam, żeby wszystkie wasze postanowienia i cele zostały osiągnięte, żebyście cały czas się realizowali. Żeby wasze marzenia się spełniły, bo pamiętajcie, wiara czyni cuda. Niech ten rok dla nas wszystkich będzie dobry, lepszy od poprzedniego, tego wam serdecznie życzę!

Marysia

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Anonimowy2/1/16

    POWODZENIA!!/M

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i nie przejmuj sie,
    Teraz mówisz ze to najważniejsze pol roku,
    Potem będziesz tak mówiła o maturze :)
    Buziaki
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, na pewno tak będzie :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Powodzenia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Ciekawy blog, obserwuję :)
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło się czyta o takich celach i planach a do tego masz w sobie tyle pozytywnej energii i motywacji, dlatego wierze, że wszystko ci się uda! Powodzenia na testach i na treningach, abyś osiągnęła sukces;) wszystko jest możliwe i wszystko zależy od ciebie, pamiętaj!:)

    Obserwuje:)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, to bardzo miłe! Dziękuję serdecznie! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. powodzenia w realizacji
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ale nie potrzebuję zbędnych obserwatorów. Zależy mi na osobach, które na prawdę będą czytały mojego bloga.

      Usuń
  6. Można powiedzieć, że mam podobny cel.
    Powodzenia.

    Zapraszam:
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Też bym tak chciała :)
    Zapraszam serdecznie do siebie
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pamiętaj możesz wszystko, jeżeli tylko bardzo tego chcesz! :)

      Usuń
  8. Z pewnością dzięki wytrwałości uda Ci się osiągnąć zamierzone cele. :) Również stresujesz się egzaminami gimnazjalnymi? Można powiedzieć, że jeszcze sporo czasu, ale mimo to ich widmo nawiedza mnie coraz częściej. W końcu jakby nie spojrzeć kwiecień już tuż tuż...
    Pozdrawiam i obserwuję.
    Prozaiczne szepty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Nie stresuję się na szczęście, raczej nie mam z tym problemu, ale boję się o oceny bo niestety na ten semestr nie bardzo mnie satysfakcjonują.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję! :)

      Usuń
  9. No to życzę Ci podbicia świata. Będę czuwać :D ! Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia ☆♡ zapraszam do siebie

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12/1/16

    Marysiu kochana powodzenia obyś podbiła ten świat <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji planów ♥♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Wierzę, że Ci się uda! Ja również od niedawna systematycznie prowadzę bloga. Jeśli chcesz możesz do mnie wpaść. OBSERWUJĘ :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszej pracy, dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ♥

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *