WROCLOVE

15:56

W poniedziałek 20.06, wraz z moją przyjaciółką Agata, wybrałyśmy się na dwudniową wycieczkę do Wrocławia. Wyjazd zaplanowałyśmy, odpowiednio wcześniej, żeby koszty były jak najmniejsze. Na początku czerwca,  udało nam się upolować  bilety za 18 zł w obie strony, na samolot tanich linii. Nocleg załatwiłyśmy u kuzynki Agaty, więc największy wydatek tak naprawdę nam odszedł.
Wylot miałyśmy w poniedziałek o godzinie 17:45, z Modlina w Warszawie. Lot trwał pół godziny. Bez większych komplikacji doleciałyśmy do Wrocławia. Z lotniska zostałyśmy odebrane przez kuzynkę Agaty. I pojechałyśmy do jej mieszkania. Zostawiłyśmy walizki, zjadłyśmy obiad i około godziny 21 pojechałyśmy na Rynek miasta. Spędziłyśmy tam ponad dwie godziny. Wrocławska starówka jest piękna, nocą! Zdecydowanie bardziej podoba mi się niż nasza- warszawska.

Następnego dnia, wstałyśmy rano przygotowałyśmy śniadanie i wyruszyłyśmy na całodzienny trip. Naszą wycieczkę zaczęłyśmy od naturalnych, polish lodów, które uznawane są za najlepsze lody we Wrocławiu i zawsze ustawiają się po nie długie kolejki ludzi.

Następnym punktem na naszej liście był most Tumski, znany z kolorowych kłódek, które pięknie ozdabiają most.

Ponownie udałyśmy się na starówkę, żeby zobaczyć to miejsce w całej jego okazałości za dnia. Miejsce jest piękne, pełne kolorowych kamieniczek, straganów i restauracji. Już wiem czemu wszyscy tak zachwalają wrocławską starówkę.

Na starówce zjadłyśmy obiad, a po posiłku poszłyśmy na najbardziej wyczekiwany przeze mnie miejsce, czyli Sky Tower. Jest to najwyższy punkt widokowy w Polsce, znajdujący się na wysokości 212 m. Bilet ulgowy na taras widokowo kosztuje 6 zł. Wjazd na wieże odbywa się co pół godziny, wraz z grupką przypadkowych ludzi jedzie się windą na 49 piętro, a następnie przez 30 minut, podziwia się uroki Wrocławia i okolic. Pobyt na górze umila nam relaksująca muzyczka, która  puszczana jest w kółko :) Jestem zakochana w tych widokach i gdybym tylko mogła siedziałabym tam całymi dniami i patrzyła przez te wielkie okna... Super miejsce i polecam serdecznie wszystkim osobom odwiedzić to miejsce.

Po Sky Tower wróciłyśmy do domu, odpocząć i około godziny 20 pojechałyśmy do aqua parku. Spędziłyśmy tam 3 h, super miejsce dla fanów wody i basenów. Na jego terenie znajduje się 6 zjeżdżalni, sztuczna fala, leniwa rzeka, 2 baseny olimpijskie, jacuzzi,i kompleks basenów odkrytych.  Kolejne miejsce warte polecenia we Wrocławiu...
W środę bladym świtem miałyśmy wylot. Lot był bardzo przyjemny, super się leciało. Bardzo miło będę wspominać ten wyjazd. Wrocław to super miasto i na pewno jeszcze kiedyś je odwiedzę!